Het is bijna zover! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lilian Erven - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lilian Erven - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Lilian

17 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Lieve mensen,
De laatste werkdagen zijn in gegaan en nu is het aftellen!
Nog 2 nachtjes slapen.
Mijn koffer is al zo goed als ingepakt en mijn rugtas ook!
Ik reis alleen, dus heb een stapel boekjes mee.
Donderdagochtend gaan we naar Schiphol en ga ik om 14.40 de lucht in!
Ik ben dan om 21.15 Nederlandse tijd in Dubai en vlieg ik 3 uur later naar Kaapstad (nog 9,5 uur vliegen)
Dan word ik opgehaald door de organisatie en ga ik het huisje en de andere vrijwilligers ontmoeten.
Ik heb er onwijs veel zin in!
Jullie kunnen mij via deze site een maand volgen!
Ik heb daar wel een ander telefoonnummer :)
Tot snel, veel liefs

  • 17 Februari 2015 - 15:28

    Oma Denie:

    Lieve Lilian,
    Goede reis gewenst en veel succes in Kaapstad. Wij kijken met belangstelling uit naar jouw verhalen.
    Liefs van oma Denie en Andries.

  • 17 Februari 2015 - 19:14

    Papa En Marit En Manouk:

    Hé avonturier,

    Hopelijk slaap je die laatste nachtjes nog goed, en anders tijd zat om in het vliegtuig uit te rusten :)
    Nogmaals, heeeeel veel plezier toegewenst, geniet er van en houdt ons op de hoogte.

    Dikke kus van Manouk, pappa en Marit

  • 17 Februari 2015 - 19:34

    Tea Kloeze:

    Hoi lieve Lilian, heeeel veel plezier! Wat een goede keus om te gaan! het verrijkt je leven! We zijn heel benieuwd hoe het je gaat bevallen, we wensen je Gods zegen en bidden voor je, veel liefs Albert en Tea

  • 18 Februari 2015 - 20:54

    Opa En Oma Busz:

    Lieve Lilian,
    Hopelijk slaap je vannacht nog goed. Eindelijk is het dan zover. We hopen dat je een hele fijne tijd zal hebben in Zuid Afrika. We zien je eerst morgen vroeg nog even bij het afscheid.
    Een hele goede reis en heel veel succes op je schooltje.
    Veel liefs en een dikke knuffel van opa en oma Busz.

  • 20 Februari 2015 - 08:16

    Alien Lady Barbier:

    Jaaaa goedemorgen.
    Als je dit leest ben je er neem ik aan....
    Het ging vast goed qua alleen vliegen.
    Heel veel succes. You van do it!!!!!!
    Gr. Vanuit steenrijk.

  • 20 Februari 2015 - 16:44

    Mama En Ron:

    11.40, Ik ben er, wat was ik blij met dit sms-je, en fijn dat alles goed gegaan is.
    dus een leuke groep en heel warm. Hier vies nat weer, stuur maar wat warmte deze kant op.
    Heel veel plezier en ben heel benieuwd hoe het daar gaat.
    knuffel van mama en Ron

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2015

Het is bijna zover!
Lilian

Mijn avontuur in Zuid-Afrika!

Actief sinds 03 Feb. 2015
Verslag gelezen: 636
Totaal aantal bezoekers 1364

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: